Întrebări frecvente

De ce și cum funcționează obormarket.ro?

Sprijinim poducătorii locali, cumpărând direct de la ei. Contribuim la susținerea economiei locale și la menținerea locurilor de muncă. Iar pentru a arăta acest lucru, fiecare livrare este însoțită de Atestatul de Producător.

Cum știu că produsele comandate provin de la producători?

Misiunea noastră este aceea de a scurta lanțul dintre producător și tu, consumatorul. Tocmai de aceea, vom depune eforturi pentru ca acest lucru să fie real de fiecare dată și ne vom asigura că produsele comandate sunt achiziționate de obormarket.ro direct de la producătorii cu care lucrăm. În cazul în care există produse pe care le vom achiziționa de la comercianți, acest lucru va fi semnalat pe site-ul nostru, la categoria market. 

Produsele comandate au fost manipulate defectuos sau nu sunt ca în fotografii?

Nu ne dorim ca acest lucru să se întâmple și depunem eforturi ca produsele comandate să aibă cât mai mult starea afișată în fotografiile de prezentare. Totuși, trebuie să ținem cont de faptul că fotografiile de pe obormarket.ro sunt de prezentare, existând posibilitatea destul de mare ca produsele livrate către tine să fie diferite față de cele prezentate.

Alimentele comandate sunt stricate?

Ne cerem scuze dacă acest lucru s-a întâmplat, este posibil ca din cauza volumului mare de comenzi, picker-ilor noștri să le fi scăpat un produs și nu au ales cu atenție. Promitem ca acest lucru să nu se mai repete în viitor și te rugăm să ne contactezi pentru a ne semnala această situație. 

Pot returna produsele comandate?

Dreptul de a renunța la contract de și returnarea produselor alimentare:

Conform legislației în vigoare (ord. 34/2014 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la reședința acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denunțate unilateral. O data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate.

Din motive de siguranță alimentară și igienă, obormarket.ro (SAMPIF MARKET) nu acceptă returnarea produselor alimentare.

Dorești să reclami ceva sau ai un sfat pentru noi?

Punem la dispoziție pagina contact, special pentru aceste cereri.